Тема. Середовища програмування для дітей: створення та змінювання послідовності команд у вигляді словесних, символьних блоків. Порядок виконання команд виконавцем.
Цілі: сформувати свідомі знання з даної теми, закріпити правила поведінки в комп’ютерному класі, навчити будувати алгоритм за допомогою блоків в середовищі Scratch; закріплювати уміння працювати з мишею, формувати інформаційно-комунікаційну компетентність, розвивати мислення, увагу, спостережливість, самостійність, та моторику рук, сприяти всебічному розвитку; виховувати інтерес до вивчення інформатики.
Тип уроку: засвоєння нових знань, формування вмінь.
Обладнання та наочність: комп’ютери, підручники, презентація, проектор.
Програмне забезпечення: Scratch, інтерактивна вправа.