Вступ …………………………………………………………………….. 3
1. Авторські розробки ігор «Морський бій», «Лото», гра-квест
як засіб додаткової мотивації учнів ……………………………. 5
2. Метод «Навчаючи-вчуся», «Злови помилку» та інші
інтерактивні методи …………………………............................. 9
3. Використання авторських напрацювань при виконанні
учнями проектних робіт з
туристсько-краєзнавчої тематики ……………………………… 11
4. Методичні напрацювання з інформаційних
технологій ……………………………………………………….. 13
Висновки ………………………………………………………………. 16
Додаток А ……………………………………………………………… 17
Додаток Б ……………………………………………………………… 32
Додаток В ……………………………………………………………… 36
Додаток Г ……………………………………………………………… 38
Додаток Д ……………………………………………………………… 44
Список використаної та рекомендованої літератури ………………. 48
Список використаної та рекомендованої літератури
1. Авторські розробки ігор «Морський бій», «Лото», гра-квест, комп’ютерної програми «Морський бій», технологічна карта роботи над проектом.
2. Дистанційна академія «Як зробити урок ефективним»
3. Краєзнавчі свята. – Х.: Основа, 2008. – 228 с.
4. Шарко В.Д. Сучасний урок. Херсон, 2007. – 400 с.
5. Програмний засіб комп’ютерного тестування «My TestStudent».