Користувацький вхід

Останні публікації

5 КЛАС УРОК №16 - Поняття графічного редактора

Зареєструйтесь,
щоб мати можливість переглядати всі сторінки та файли,
публікувати власні матеріали, отримувати сертифікати.




--------------------------------

Урок №16.Поняття графічного редактора

Цілі:

навчальна: сформувати свідомі знання з даної теми, закріпити правила поведінки в школі, сформувати поняття про складові вікна Paint;
розвивальна: розвивати мислительні процеси дітей та моторику рук, сприяти всебічному розвитку;
виховна: виховувати інтерес до вивчення інформатики.
Тип уроку: засвоєння нових знань, формування вмінь.

Обладнання та наочність: комп’ютери, підручники, презентація, проектор.

Програмне забезпечення: Paint

Хід уроку

І. Організаційний етап

ІІ. Актуалізація опорних знань

Повторення раніше вивченого матеріалу

1. Наведіть приклади повідомлень, поданих графічно.

2. Назвіть об’єкти вікна програми та їх призначення.

3. Як відкрити папку, якщо відомо шлях до неї?

Повторення правил поведінки в комп’ютерному класі

ІІІ. Мотивація навчальної діяльності

Учитель. Сьогодні ми поговоримо про графічні редактори та їх призначення і користь яку вони приносять людям різних професій.

IV. Вивчення нового матеріалу

Для створення та опрацювання комп’ютерних графічних зображень використовують спеціальні програми – графічні редактори .

Розповідь учителя (з демонструванням презентації на екрані)

V. Фізкультхвилинка

А зараз, шановні діти давайте поглянемо на екран (слайд з фізкультхвилинкою) та попробуємо повторити всі ці дії які будуть нам демонструвати герої на екрані (відео фізкультхвилинка)

VІ. Усвідомлення набутих знань

Отже, ми трішечки розім’ялись і прийшов час свідомо та наполегливо попрацювати.

Відкрийте свій зошит на сторінці 50

(Робота з робочим зошитом)

VII. Формування вмінь та навичок

Практичне завдання

Релаксація

Вправа для профілактики короткозорості та порушення зору

VIII. Підбиття підсумків уроку

1 . Яке призначення графічних редакторів?

2 . Я кі можливості мають графічні редактори?

3 . Як запустити програму Paint?

4 . Як у графічному редакторі Paint відкрити графічне зображення

з файлу?

5 . Як у графічному редакторі Paint зберегти графічне зображення

у вже існуючому файлі у тій самій папці, з тим

самим іменем?

6 . Як у графічному редакторі Paint зберегти файл з новим

іменем чи в іншій папці?

ІХ. Домашнє завдання

Опрацювати параграф 3.1 на сторінках 87 – 95. Виконати завдання 10, 11 та 12 в зошиті

---------------------------------
Якщо Ви бажаєте завантажити до цього конспекту презентацію та відео фізкультхвилинку перейдіть за посиланням нижче
Всі матеріали безкоштовні та розповсюджуються у вільному доступі

Автор: 

Цупа Василь
Сайт VsimPPT

Голосування

Які матеріали Ви шукаєте?:

Останні коментарі