Якщо Ви бажаєте завантажити до цього конспекту презентацію та відео фізкультхвилинку перейдіть за посиланням нижче
--------------------------------
Урок 12.Графічні редактори та їх призначення.
Цілі:
навчальна: сформувати свідомі знання з даної теми, закріпити правила поведінки в школі, навчити дітей не лише працювати з програмою Paint, а ще з такими як Ooo4Kids та TuxPaint;
розвивальна: розвивати мислительні процеси дітей та моторику рук, сприяти всебічному розвитку;
виховна: виховувати інтерес до вивчення інформатики.
Тип уроку: засвоєння нових знань, формування вмінь.
Обладнання та наочність: комп’ютери, підручники, презентація, проектор.
Програмне забезпечення: Сходинки до інформатики
Хід уроку
І. Організаційний етап
ІІ. Актуалізація опорних знань
Повторення раніше вивченого матеріалу
Повторення правил поведінки в комп’ютерному класі
ІІІ. Мотивація навчальної діяльності
Учитель . Пам’ятаєте, діти, ми малювали з Вами малюночки в електронному вигляді. А як називалась та програма для створення малюнків? (Paint). Так правильно. А от на сьогоднішньому уроці ми будемо знайомитись з новими редакторами: Ooo4Kids та TuxPaint. Отож, до роботи!
IV. Вивчення нового матеріалу
Розповідь учителя (з демонструванням презентації на екрані)
V. Фізкультхвилинка
А зараз, шановні діти давайте поглянемо на екран (слайд з фізкультхвилинкою) та попробуємо повторити всі ці дії які будуть нам демонструвати герої на екрані (відео фізкультхвилинка)
VІ. Усвідомлення набутих знань
Отже, ми трішечки розім’ялись і прийшов час свідомо та наполегливо попрацювати.
Відкрийте свій зошит на сторінці 24
(Робота з робочим зошитом)
VII. Формування вмінь та навичок
Практичне завдання
Повторимо малюночок Байтика в програмі Ooo4Kids
Релаксація
Вправа для профілактики короткозорості та порушення зору
VIII. Підбиття підсумків уроку
---------------------------------
Якщо Ви бажаєте завантажити до цього конспекту презентацію та відео фізкультхвилинку перейдіть за посиланням нижче
Всі матеріали безкоштовні та розповсюджуються у вільному доступі