Користувацький вхід

SCRATCH 3. Проєкт «Байрактар». Програмуємо орка. Урок 4.

Зареєструйтесь,
щоб мати можливість переглядати всі сторінки та файли,
публікувати власні матеріали, отримувати сертифікати.


0

anons_0.png

ПРОГРАМУЄМО ОРКА

Продовжуємо працювати зі scratch.
На цьому уроці ми будемо програмувати. Дізнаємося як створити клони спрайта, події, цикли, таймер. Будемо використовувати координатну площину, змінні, списки тощо. Одним словом – буде цікаво.



Переглянути матеріал і sb3-файл данного уроку можна в прикріпленому архіві.

Автор: 

Великолуг Максим Володимирович, учитель, Ліцей №13 "Успіх" Полтавської міської ради

Голосування

Які матеріали Ви шукаєте?:

Останні коментарі