Користувацький вхід

SCRATCH 3. Проєкт «Байрактар». Малюємо і програмуємо приціл. Урок 1.

Зареєструйтесь,
щоб мати можливість переглядати всі сторінки та файли,
публікувати власні матеріали, отримувати сертифікати.


0


МАЛЮЄМО І ПРОГРАМУЄМО ПРИЦІЛ

Крок 1
Додамо спрайт: Обрати спрайтМалювати:
1.png

Назвемо спрайт «приціл»:
2.png



Крок 2
На вкладці Образи обираємо редактор векторної графіки:
3.png



Крок 3
Виконаємо налаштування інструментів:

  • Заповнення: обираємо «Без заповнення»:
  • 4.png

  • Межа: обираємо колір і товщину лінії:
  • 5.png



Крок 4
Обираємо інструмент «Прямокутник»:
6.png


Утримуючи клавішу Shift побудуйте квадрат:
7.png



Крок 5
Налаштуйте розмір квадрата в режимі «Обрати», захопивши один з його кутів:
8.png
Вибрати потрібний розмір вам допоможе зображення квадрата на сцені.
Для масштабування можна використати кнопки:
9.png
Обов’язково сумістіть центр образа з міткою:
10.png
За допомогою інструмента «Гумка» (15 розміру) витріть середини кожної сторони квадрату простими прямими рухами по горизонталі та вертикалі, утримуючи ліву клавішу миші:
11.png
За допомогою інструмента «Коло» побудуйте круг в середині квадрата того самого кольору:
12.png



Крок 6
Додамо звук до нашого спрайту приціл. Для цього заходимо на вкладку Звуки. Видаляємо звук по замовчанню non:
13.png
Обираємо звук Crunch з вбудованої бібліотеки:

14.png15.png



Крок 7
Запрограмуємо наш спрайт так, щоб приціл рухався за показником миші і по натисненню на ліву кнопку відбувалася імітація пострілу: відтворення звуку Crunch.
У вкладці Код додамо відповідні блоки:
16.png
Щоб наш постріл «почули» інші (майбутні) спрайти створимо відповідне оповіщення.
Для цього в Події візьмемо команду оповістити повідомлення1 :
17.png
Обираємо «Нове повідомлення»:
18.png
У вікні «Нове повідомлення» вписуємо ім’я повідомлення: постріл!!! і натискаємо Гаразд:
19.png
Вставляємо щойно створену команду в блок якщо:
20.png



Крок 8
Тестуємо проєкт.

Автор: 

Великолуг Максим Володимирович, учитель, Ліцей №13 "Успіх" Полтавської міської ради

Голосування

Які матеріали Ви шукаєте?:

Останні коментарі