Важливу роль у активізації пізнавальної діяльності учнів відіграють освітні ігри. Виходячи із сучасних викликів часу, ігрові технології модифікувалися у квест-технології. Завдяки їх використанню в освітньому процесі, учні отримують можливість самостійно вибирати і структурувати матеріал, аналізувати отриману інформацію, учитися самостійно приймати рішення, осягати елементи науково-практичної роботи. Даний урок розроблено у формі веб-квесту. Може використовуватись на уроках географії, фізики, інформатики, а також у позакласній роботі.
1.https://svitlanasventa15roma.wordpress.com/category
2 . http://ywoman.ru/page/magnitoterapija-likuvannja-magnitom-pokazannja-ta-protipok...
3. http://dovidka.biz.ua/vpliv-magnitnogo-polya-na-zhivi-organizmi/
4.http://astro.nau.edu.ua/uk/issues/2012_V.8_Iss.2/Vidmachenko.html
5. Гуліа Н.В. Дивовижна фізика. – Х .: Вид-во «Ранок», 2011. – 416 с.