Урок №12 .Програми та онлайн середовища для роботи з графічними даними.
Цілі:
навчальна: сформувати свідомі знання з даної теми, закріпити правила поведінки в школі, навчити використовувати різні типи програм для роботи з зображеннями;
розвивальна: розвивати мислительні процеси дітей та моторику рук, сприяти всебічному розвитку;
виховна: виховувати інтерес до вивчення інформатики.
Тип уроку: засвоєння нових знань, формування вмінь.
Обладнання та наочність: комп’ютери, підручники, презентація, проектор.
Програмне забезпечення: Chrome
Хід уроку
І. Організаційний етап
ІІ. Актуалізація опорних знань
Повторення раніше вивченого матеріалу
Яку програму ми вивчали для того, щоб створювати зображення?
Як запустити програму Paint?
Опишіть відомі Вам можливості програми Paint?
Повторення правил поведінки в комп’ютерному класі
ІІІ. Мотивація навчальної діяльності
Учитель. Сьогодні ми познайомимось з різними програмами для створення та обробки зображень.
IV. Вивчення нового матеріалу
Розповідь учителя (з демонструванням презентації на екрані)
Аватар, або аватара, або аватарка - це не велике зображення, яке використовується для користувачами Інтернту для їхнього відображення на Інтернет порталах.
V. Фізкультхвилинка
А зараз, шановні діти давайте поглянемо на екран (слайд з фізкультхвилинкою) та попробуємо повторити всі ці дії які будуть нам демонструвати герої на екрані (відео фізкультхвилинка)
VІ. Усвідомлення набутих знань
VII. Формування вмінь та навичок
Практичне завдання
Створити аватарку на сервісі http://eduni.com.ua
Релаксація
Вправа для профілактики короткозорості та порушення зору
VIII. Підбиття підсумків уроку
З якими програмами для обробки та створень зображень ми познайомились?
Що таке аватарка?
Де можна створювати аватарку?
ІХ. Домашнє завдання
---------------------------------
Якщо Ви бажаєте завантажити до цього конспекту презентацію та відео фізкультхвилинку перейдіть за посиланням нижче
Всі матеріали безкоштовні та розповсюджуються у вільному доступі