ПЕРЕДНЄ СЛОВО
М. Орест
ВІД УПРАВИ ТОВАРИСТВА ПРИЯТЕЛІВ ТВОРЧОСТИ M. ЗEPOBA В АВСТРАЛІЇ
Микола Зеров
НОВЕ УКРАЇНСЬКЕ ПИСЬМЕНСТВО
ПЕРЕДМОВА АВТОРА ДО ПЕРШОГО ВИДАННЯ
Микола Зеров
НОВЕ УКРАЇНСЬКЕ ПИСЬМЕНСТВО
I. Вступні уваги. Періодизації і схеми нового українського письменства. Напрямки і течії в новому українському письменстві. Застереження й уваги.
1. Вступні уваги.
2. Періодизації і схеми нового українського письменства.
3. Напрямки і течії в новому українському письменстві.
4. Застереження й уваги. Але й цієї схеми не можна прийняти без кількох обмежень та уваг.
II. Kотляревський. Біографічні дані. Котляревський і Осіпов. «Енеїда»; її літературний жанр. Герої «Енеїди». Художнє виконання «Енеїди». Вірш і мова «Енеїди». Драматичні твори Котляревського. Література про Котляревського.
1. Котляревський. Біографічні дані.
2. Котляревський і Осіпов.
3. “Енеїда”; її літературний жанр.
4. Герої “Енеїди”.
5. Художнє виконання “Енеїди”.
6. Вірш і мова “Енеїди”.
7. Драматичні твори Котляревського.
8. Література про Котляревського.
III. Травестія після Котляревського. Білецький-Носенко. Гулак-Артемовський. Переклади-травестії: Гулак-Артемовський, Гребінка. Травестійний стиль у прозі: Квітка та інші. Травестія в 40 — 50-х рр.: Олександрів, Копитько, Кухаренко.
1. Травестія після Котляревського. Білецький-Носенко.
2. Гулак-Артемовський.
3. Переклади-травестії: Гулак-Артемовський, Гребінка.
4. Травестійний стиль у прозі: Квітка та інші.
5. Травестія в 40 — 50 рр. Олександрів, Копитько, Кухаренко.
IV. Драматична література 20 — 30 рр. Байкарі: Гулак-Артемовський, Боровиковський, Білецький-Носенко, Гребінка. Сантиментальна повість; Квітка-Основ'яненко. Повісті Квітчині: «Маруся», «Щира любов». Загальний характер раннього українського письменства.
1. Драматична література 20 — 30 рр.
2. Байкарі: Гулак-Артемовський, Боровиковський.
3. Байкарі: Білецький-Носенко, Гребінка.
4. Сантиментальна повість. Квітка-Основ’яненко.
5. Повісті Квітчині: “Маруся” і “Щира любов”.
6. Загальний характер раннього українського письменства.